اخبار برگزیده » استان ها » خدمات شهری » عمرانی » کردستان » مدیریت شهری
کد خبر : 10467
چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
جلال شریعتی

پروژه‌های شهرداری با سرعت مناسب و بدون وقفه اجرا می‌شود

به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه تعریض و احداث لاین دوم پل قشلاق سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه امروز روند اجرا و به بهره‌برداری رساند پروژه‌های شهرداری با سرعت مناسب و بدون وقفه اجرا می‌شود تجربه مدیریتی و کاری است که در این مجموعه کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه تجربه کاری در مدیریت شهری زیادتر شود قطعاّ پروژه‌ها با سرعت و بدون ایجاد وقفه اجرا و از سوی دیگر هزینه‌ها جانبی کمتری خواهد داشت.

رئیس شورای شهر سنندج در دور چهارم تصریح کرد: روند اجرای پروژه‌ها طی سال گذشته سرعت مناسبی داشته و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شریعتی با بیان اینکه اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌های مطالعاتی شده نقش مهمی در رفع مشکل ترافیک در شهر سنندج دارد، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش شورا و شهرداری و همچنین تعامل دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شاهد اجرای پروژه‌های مورد نیاز در این شهر باشیم.

گفتنی است؛ پروژه احداث لاین دوم پل قشلاق به عرض ۹ متر وطول ۴۵۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با هدف کاهش و روانسازی ترافیک امروز با حضور جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.