دسته‌بندی نشده
کد خبر : 8947
سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
خلیل موحدی‌راد

دولت می‌گوید پول‌ندارم در حالی که بودجه دولت سه برابر بودجه دولت قبلی است

به گزارش شورانیوز از مشهد ، خلیل موحدی‌راد در دومین همایش عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) نیشابور که در مهدیه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بودجه دولت به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده که ۳ برابر بودجه دولت قبلی است، در حالیکه دولت فعلی تمام ناکارآمدی خود را به نداشتن بودجه و پول ربط می دهد.

وی تصریح کرد: دولت می‌گوید پول‌ندارم آن وقت همایش‌های خود را با صرف میلیاردها تومان در هتل درویشی مشهد برگزار و یا برای مراسم سفر رئیس‌جمهور به کرج، خرج‌های میلیاردی می کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حالی‌که ۵ کارخانه واگن سازی ایران با یک تا دو سوم ظرفیت کار می‌کنند دولت از سوئیس و جاهای دیگر واگن وارد می‌کند، افزود: درحالیکه کشتی‌سازی معتبر در جنوب داریم سفارش کشتی به کره جنوبی می‌دهیم و مدیرعامل کارخانه ایرانی با گریه از این وضعیت شکایت می‌کند.

موحدی‌راد بابیان اینکه شالوده اقتصاد کشور دارد نابود می‌شود، پرسید: آیا این روش‌های اقتصادی و واردات، میوه‌های برجام است؟ آن وقت مهندس و کارگر ایرانی به خاطر نداشتن شغل و یا تعطیل بودن کارگاه، زندگی‌اش فلج می شود.

وی یادآور شد: ۸۵ درصد عسلویه در دولت قبل ساخته‌شده بود و این‌ها باقی کار را به کمک سرهنگ‌های سپاه ساختند و آن وقت همه‌چیز را به نام خود تمام می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت خیلی از قانون‌ها را اجرا نکرده است که از این میان می‌توان به قانون مهم امربه‌ معروف و نهی از منکر برای اصلاح امور اجتماعی اشاره کرد، ادامه داد: امروز روز دعوای اشخاص نیست بلکه روز دعوای افکار است، امروز تقابل بین دو تفکر وادادگی و مقاومت، دنیاخواهی و دین‌خواهی است، و صندوق رأی مقابله با دو تفکر است.

در پایان این همایش سید حسین اکرامی به‌عنوان رئیس ستاد رسمی رئیسی در نیشابور و حسین بوژمهرانی به‌عنوان رئیس ستاد رسمی قالیباف در نیشابور معرفی شدند.