رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر : 10667
  • چاپ خبر : ۱۱۰ میلیارد تومان برای ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در بودجه شهرداری ۱۱۰ میلیارد تومان برای ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق هشت گانه در شهر قم اختصاص پیدا کرد و در این راستا در ۶ منطقه شهر کلنگ ایجاد مجموعه فرهنگی و ورزشی زده شد

به گزارش شورانیوز از قم ، طوبی حجازی  با اشاره به وضعیت رو به رشد شهر قم اظهار کرد: این شهر در گذشته در برخی از حوزه‌ها همچون مسائل زیربنایی و ترافیکی عقب‌ماندگی‌هایی را داشت، اما اکنون در این حوزه‌ها روند رو به رشدی را در شهر قم شاهد هستیم و این شهر کمتر عقب ماندگی در این خصوص دارد.

وی ادامه داد: وضعیت ارائه خدمات شهری در شهر قم نسبت به برخی از کلان‌شهرهای کشور وضعیت بهتری دارد، اما چیزی که در این شهر ضرورت دارد، ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: امسال در بودجه شهرداری ۱۱۰ میلیارد تومان برای ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق هشت گانه در شهر قم اختصاص پیدا کرد و در این راستا در ۶ منطقه شهر کلنگ ایجاد مجموعه فرهنگی و ورزشی زده شد، امیدواریم که این مجموعه‌ها تا پایان سال ۹۷ به مرحله بهره برداری برسند.

حجازی با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مهاجرپذیری و تراکم زیاد جمعیت اشاره کرد، به خاطر این ویژگی‌ها پرداختن به مسائل فرهنگی و آموزش شهروندی در شهر قم ضرورت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید شورای پنجم شهر قم به دنبال تقویت بخش‌های حقوقی و بودجه ای در شورا باشد.

اخبار مرتبط

نظرات