رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر : 1702
  • چاپ خبر : غیبت کنندگان را به ابوالفضل (ع)می سپارم
در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر تبریز مطرح شد:

غیبت کنندگان را به ابوالفضل (ع)می سپارم

جلسه شورای شهر تبریز در غیاب دبیری رئیس شورا و با ریاست جواد ششگلانی صبح یکشنبه در محل تالار شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شورانیوز ، مدبر ناطق پیش از دستور جلسه شورای شهر تبریز ضمن تسلیت ایام محرم و تقدیر از زحمات شهرداری برای ارایه خدمات در این ایام گفت: حال و هوای شهر و تبلیغات شهری به گونه ای است شهر بوی محرم گرفته است.

وی ضمن اشاره  به انتخابات آتی شورا و اتفاقات اخیر شورا و شهرداری  بر پرهیز از رواج و دامن زدن به اختلافات بین اعضا تاکید کرد و گفت:اختلاف در سلایق بین اعضا غیر قابل انکار است اما کار جمعی واحترام به نظرات سایر اعضا نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشدو مادامی که هر کدام از اعضا نظر خود را برتر شمرده و به بقیه بی احترامی نمایند باید مطمئن باشند که در این میان خودشان ضربه خواهد خورد.

وی با بیان اینکه نباید از شورا انتظار معجزه داشت افزود: توان شورا در همین حد است  و باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور در این دوره اقدامات خوبی صورت گرفته است و بیش از نیمی از شهروندان از عملکرد شورا و شهرداری رضایت دارند.

مدبر ضمن اشاره به اینکه برخی با دامن زدن به اختلافات در پی ضربه زدن به  نهاد شورا هستند گفت:متاسفانه برخی از دوستان پشت سر بنده صفحه می گذارند  ولی من آنها را به حضرت ابولفضل واگذار کرده ام.

عضو شورای شهر کلانشهر تبریز با بیان اینکه خوب و بد شورای چهارم به نام ما رقم خورده است  ادامه داد:نباید اجازه دهیم از این دور به بدی یاد شود.

وی به ضرورت  جمع بندی پروژه های نیمه تمام دوره چهارم شورای شهرتوسط شهرداری اشاره کرد و گفت: مهمترین بحث در اواخر این دور,بودجه ریزی سال ۹۶ می باشد.

مدبر پرداخت حق و حقوق پیمانکاران و شهروندان را لازم دانست و اظهار کرد:علی رغم اینکه آقای شهردار خود مایل به پرداخت حق و حقوق پیمانکاران و شهروندان هستند ولی متاسفانه مناطق به این موضوع توجه نمی کنند.وی ادامه داد:همه ما کارگزار جمهوری اسلامی هستیم و در این راستا نباید به گونه ای عمل کنیم که اعتماد مردم به نظام زیر سوال برود.

این عضو شورای شهر تبریز خطاب به شهردار ادامه داد:مدیران شهرداری که می خواهند در انتخابات آتی شورا شرکت کنندباید از سوء استفاده از منابع شهرداری بپرهیزند

اخبار مرتبط

نظرات