رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
  • کد خبر : 2538
  • چاپ خبر : بحران آب اصفهان، فقیر و غنی نمی‌شناسد
جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان

بحران آب اصفهان، فقیر و غنی نمی‌شناسد

یک عضو شورای اسامی شهر اصفهان گفت: بحران آب اصفهان فقیر و غنی و مدیر و کارمند نمی‌شناسد و اگر کاری برای این بحران انجام نشود این مشکل گریبان گیر همه خواهد بود.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، علیرضا نصر اصفهانی اظهار کرد: بحران آب اصفهان نقطه وفاق همه مردم و مدیران شهری اصفهان با هر گرایش است.

وی ادامه داد: این مطالبه یک مطالبه عمومی و همه گیر است و در صورت جلسه ۹ ماده‌ای سال ۹۳ بر آن تاکید شده است. این که انگشت اتهام را به سمت مدیری خاص بگیریم و همه مشکلات را بر سر یک نفر خراب کنیم مشکلی را حل نخواهد کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گفتمان مردم و مدیران شهر اصفهان یک گفتمان واحد است و هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند آن را مخدوش کند. بحران آب اصفهان فقیر و غنی و مدیر و کارمند نمی‌شناسد و اگر کاری برای این بحران انجام نشود این مشکل گریبان گیر همه خواهد بود.

نصر اصفهانی گفت: در این شرایط که با مشکلات عدیده‌ای از جمله ازدواج، اشتغال، مهاجرت و حمل و نقل نیز رو به رو هستیم باید با پرهیز از حاشیه گرایی و قضاوت‌های بیجا به حل مشکل بپردازیم و در جهت افزایش امیدواری مردم گام برداریم.

وی افزود: هرساله با شروع فصل سرد شهروندانی که به پارک ناژوان سفر می‌کنند از سرما به آتش روشن کردن پناه می‌برند که این موضوع مشکلاتی را برای ساکنان آن محدوده و خود مجموعه ناژوان ایجاد می‌کند. باید با فرهنگ سازی از این موضوع جلوگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نمایشگاه کتاب اصفهان گفت: مطالبه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه این بوده است که فضای موجود در ارگ جهان نما برای مدت یک سال به آن‌ها تحویل داده شود تا بعد از این مدت اقدام به خرید مکان کنند. این موضوع می‌تواند پیشنهاد خوبی برای بهبود کتاب خوانی در اصفهان باشد.

اخبار مرتبط

نظرات