رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر : 2591
  • چاپ خبر : تجمیع بیمه ها خط قرمز جامعه کارگری است

علی راستگو در نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر که با مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان در محل خانه کارگر شیراز برگزار شد، موضوع تجمیع بیمه ها را غیر قابل قبول دانست و افزود: تبعات این امر به عهده کسانی است که ندانسته به آن دامن می زنند.

به گزارش شورانیوز ، دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس بیان داشت: بارها تلاش کردند که صندوق بیمه تامین اجتماعی را ادغام کنند لیکن هر بار دریافتند که این کار اشتباه است و شایسته نیست این موضوع به نام دولت تدبیر و امید ثبت شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: مهمترین دغدغه بیمه شدگان استان فارس کمبود تخت های بستری در مراکز ملکی تامین اجتماعی است.
راستگو افزود: هم اینک تامین اجتماعی استان فارس با بیش از ۲ میلیون بیمه شده تنها یک بیمارستان ملکی دارد و ساخت بیمارستان جدید سال هاست که راکد مانده است.

** ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با سایر بیمه ها اجحاف در حق بیمه شدگان است
مدیر امور درمان تامین اجتماعی فارس هم در این نشست گفت: ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی با سایر بیمه ها را اجحاف به حقوق میلیون ها بیمه شده این سازمان می دانیم و با چنین اقدامی مخالف هستیم.
اکبر امیری افزود: اتخاذ رویه های اشتباه و غیرکارشناسی همواره مشکل ساز بوده است و باید به این موضوع توجه داشت که نباید برای حل یک مشکل، مشکلات بزرگتری را در کشور ایجاد کنیم چرا که فرجام چنین کارهایی از قبل معلوم و شکست آن اثبات شده است.
وی، راهکار برون رفت صنعت بیمه از مشکلات کنونی را واگذاری امور این صنعت به متولیان آن دانست

اخبار مرتبط

نظرات