رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر : 3494
  • چاپ خبر : وجود هر دو کنار گذر شمالی و جنوبی در طرح جامع شهری تبریز ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت احداث هر دو کنار گذر شمالی و جنوبی تبریز نسبت به حذف احتمالی هر یک از این کنار گذرها هشدار داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، ایران آهور که به عنوان سخنران پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر سخن می گفت افزود: در حالی که اتوبان پاسداران به معبر شهری تبدیل شده است چرا باید مشاور طرح جامع شهر بر عدم احداث این کنار گذر در صورت احداث کنار گذر جنوبی اذعان کرده است؟ این دو کنار گذر در کنار اینکه رینک سوم تبریز را تکمیل خواهند کرد باعث اتصال بزرگراه پیامبر اعظم به اتوبان تبریز مرند خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بعد از ۲۱ سال از تصویب طرح جامع قبلی با توجه به اینکه تبریز شهر صنعتی است به دلیل آلودگی ها مردم به سمت احداث ساختمان در بخش شرقی شهر تمایل دارند به چه علت شورای عالی شهرسازی برخلاف طرح جامع و تمایل مردم تبریز توسعه از سمت غزب تبریز را تصویب نموده است.

وی افزود: ایراد دیگر این طرح این است که در آن تمایل مردم تبریز به شرق و حنوب شرق نادیده گرفته شده است. اگر چنانچه نتوانیم برای توسعه شهر برنامه مدونی داشته باشیم باید منتظر سکونت گاههای غیر رسمی در جنوب جغرافیایی شهر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آقای فرمانداربه اهمیت تحقیق و پژوهش واقف هستند اما دلیل اصلی تعویق راه اندازی این مرکز آقای فرماندار است با توجه به اینکه شهر تبریز آسیب زیادی از نبود این مرکز دیده است دلیل جلوگیری از ایجاد این مرکز توسط فرماندار چیست؟

اخبار مرتبط

نظرات