رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
  • کد خبر : 3776
  • چاپ خبر : اجازه ورود خطوط سیاسی به شورای اسلامی شهر شیراز داده نشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از ابتدای تشکیل شورای اسلامی چهارم شهر شیراز، تاکنون اجازه ورود خط و خطوط سیاسی را به این نهاد مردمی نداده‌ایم.

به گزارش شورانیوز از شیراز، غلام‌مهدی حقدل بعدازظهر ظهر امروز در آئین تجلیل از عوامل اجرایی موکب احمد بن موسی(ع) با بیان این‌که از ابتدای تشکیل شورای اسلامی چهارم این شهر تاکنون اجازه ورود خط و خطوط سیاسی را به این نهاد مردمی نداده‌ایم در سخنانی اظهار داشت: بعداز گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت، همدلی، انسجام  و به‌دوراز خط‌بازی‌های سیاسی فعالیت‌های عمرانی و خدماتی بسیاری در شیراز اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایه ایمان، تدبیر و تعامل شورای چهارم و شهرداری این شهر دوران طلایی را پشت سر گذاشته‌اند و جای‌جای شیراز به‌ویژه جنوب و شرق آن به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، افزود: با اجرای فعالیت‌های زیرساختی در مناطق کم‌برخوردار و محروم میل به ماندن مردم در این‌گونه مناطق افزایش ‌یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: با تدبیر و تلاش ۹ کمیسیون عالم و متعهد شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان سال جاری پل کابلی ولیعصر، تقاطع غیر‌هم‌سطح میدان معلم و بخشی از طرح کوهسار مهدی به بهره‌برداری می‌رسد.

حقدل تصریح کرد: از ابتدای تشکیل شورای اسلامی چهارم ۶۲ درصد قطار شهری شیراز پیشرفت فیزیکی داشته که در مدت سه سال به بیش از ۹۳ درصد افزایش یافته است و نیز به پایان رسیدن خط یک و خط ۲ نیز در حال اتمام و خط ۳ قطار شهری تا پایان عمر شورا نیز اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی بیان داشت: سال گذشته ۵۰ دستگاه و در سال جاری ۲۸۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری شیراز تزریق‌شده و نیز در راستای زیباسازی ارتفاعات ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار از ارتفاعات این کلان‌شهر در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: شیراز بعد از تهران و مشهد رتبه سوم درآمدی را به خود اختصاص داده و از این درآمدهای حاصله فعالیت‌های زیرساختی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در این شهر افزایش‌ یافته است.

حقدل در پاسخ به انتقادها در مورد احداث سد تنگ سرخ که اگر در این سد آب ذخیره شود احتمال ترکیدن و زیر آب رفتن شیراز می‌رود، افزود: این مجموعه سد نیست و آبگیر است بنابراین اگر قانون حکم کند از احداث آن جلوگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات