رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : 4048
  • چاپ خبر : اجرای پروژه‌های مهم مسیر‌گشایی‌، مطابق زمان‌بندی برنامه‌های تملک

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: این منطقه پروژه های عمرانی را طبق زمان‌بندی اجرا می‌کند و علاوه بر طرح های متعدد خدمات محله ای ، پروژه های عمرانی بزرگ نیز در حال اجرا هستند .

به گزارش شورانیوز از تبریز، یعقوب هوشیار افزود: فاز دوم بزرگراه دو کمال‌، فرهنگسرای ولی امر‌، فرهنگسرای مرزداران‌، ترمینال شرق تبریز‌، باند کند رو جنوبی جاده تهران‌، بازارچه میوه و تره بار مرزاران‌، امتداد مسیر گشایی ۲۴ متری فرشته جنوبی‌، مجتمع فرهنگی- مذهبی و مسجد کوی فرشته‌، زمین فوتبال کرکج و پارک نیاوران از مهمترین پروژه های عمرانی هستند که طبق زمانبندی در حال اجرا هستند.‌

وی در ادامه تملک املاکی که در مسیر پروژه های عمرانی قرار گرفته اند را از مهمترین برنامه های این منطقه در چند سال اخیر برشمرد و گفت : املاکی که در مسیر فاز دوم بزرگراه دو کمال‌، امتداد ۲۴ متری فرشته جنوبی‌، باند کند رو جنوبی جاده تهران واقع شده‌اند طبق زمانبندی عملیات توافق با مالکین انجام می‌گیرد.

هوشیار تصریح نمود : فاز دوم بزرگراه دو کمال در حد فاصل بارنج تا رودکی که عملیات تملک املاک واقع در مسیر در مراحل پایانی قرار گفته جزو بزرگترین پروژه های عمرانی شهرداری تبریز است.‌

وی همچنین باند کند رو جنوبی جاده تهران را به لحاظ اهمیت ساماندهی ورودی شرق تبریز از طرح های ماندگار شهرداری بر شمرد و در این رابطه گفت : با پایان یافتن این پروژه  بر زیبایی های جاده تهران افزوده خواهد شد.

 شهردار منطقه پنج همچنین مسیر گشایی امتداد ۲۴ متری کوی فرشته را از دیگر طرح های عمرانی دانست که همزمان عملیات تملک املاک و عملیات عمرانی آن حال اجرا است.

 به گفته هوشیار در صورت بهره برداری از این پروژه از بار ترافیکی کوی فرشته جنوبی کاسته شده و امکان دسترسی از اتوبان پاسداران به کوی فرشته ، بارنج ، ولی عصر دو و کوی استانداری فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظرات