رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر : 4663
  • چاپ خبر : جلسه هماهنگی و بررسی فعالیت های به دفاتر پیشخوان دولت در خصوص اخذ عوارض سالیانه خودرو

جلسه هماهنگی و بررسی فعالیت های دفاتر پیشخوان دولت در باره اخذ عوارض سالیانه خودرو، به همت اداره کل درآمد شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، این جلسه با حضور مدیر کل درآمد شهرداری تبریز، رئیس انجمن دفاتر پیشخوان دولت، نمایندگانی از بانک شهر و مسئولین و کاربران تعداد ۳۰ دفتر پیشخوان دولت که بیشترین تراکنش را در ۸ ماهه سال ۹۵ داشته اند به همراه رئیس ستاد عوارض خودرو و کارشناسان اداره درآمد، برگزارگردید..

اکبر پور خردمند، مدیر کل درآمد شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در حال حاضر برای اکثر شهرداری های استان نرم افزارعوارض سالانه خودرو نصب و عملیاتی گردیده، گفت: با یکسان سازی نرم افزار فوق برخی ازمشکلات موجود در زمینه وصول این عوارض مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در شهر تبریز هم، وصول این عوارض به بیش از صد دفتر پیشخوان سپرده شده که انتظار می رود در ماههای آینده عملکرد این دفاتر با تدبیر و بازار یابی و پیگیری مسئولین امر افزایش چشم گیری داشته باشد و تراکنش دفاتر بیش از باجه های اخذ عوارض خودرو شهرداری گردد.

مدیرکل درآمد شهرداری تبریز تصریح کرد: در صورت فعالیت مطلوب دفاتر پیشخوان و افزایش قابل توجه تراکنش ها، تعداد باجه وصول عوارض خود شهرداری تبریز کاهش داده خواهد شد تا مراجعین بیشتری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

پورخردمند در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: بعد از تکمیل زیر ساخت های  های لازم  در حوزه عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند، برونسپاری این قبیل عوارض هم در مراحل بعدی به دفاتر پیشخوان واگذارخواهد شد.

مدیر کل اداره درآمد شهرداری تبریز در پایان از ۵ دفتر پیشخوان که بیشترین تراکنش را در ۸ ماهه سال جاری داشتند، قدردانی کرده و از رئیس ستاد عوارض خودرو خواست که به نحو احسن از این دفاترتقدیرشود.

همچنین در این جلسه مقرر شد که تراکت و بنرهای تبلیغاتی از طرف ستاد عوارض خودرو شهرداری، طراحی و فایل آن به دفاتر پیشخوان برای تبلیغات یکسان و یک شکل ارسال شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، مسئولان دفاتر پیشخوان مسائل و مشکلات موجود در وصول این عوارض را مطرح کرده و راهکارهای عملی برای مسائل و مشکلات مطروحه خواستار شدند.

اخبار مرتبط

نظرات