رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
  • کد خبر : 5306
  • چاپ خبر : چهارمین شهردار بناب در دوره چهارم شورا انتخاب شد

در طول سه سال و اندی از که از عمر شورای چهارم شهر بناب می گذرد، این شهر تا پیش از این سه شهردار و چهار سرپرست شهرداری را تجربه کرده بود و با انتخاب نادر داودی چهارمین شهردار این دروه شورای اسلامی شهر بناب نیز معرفی شد.

به گزارش شورا نیوز از بناب، به دنبال وقوع برخی اتفاقات در شهرداری بناب و دستگیری شهردار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری و جمعی از افراد فعال در حوزه ساخت و ساز مرتبط با شهرداری بناب به اتهام تبانی، اختلاس و ارتشاء که منجر به برکناری شهردار به علت طولانی شدن مدت بازداشت وی شد، اعضای شورای اسلامی شهر بناب نادر داودی را به عنوان سرپرست این سازمان خدمات رسان انتخاب و معرفی کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر بناب سرانجام طی نشستی برنامه‌ها و شرایط سه گزینه پیشنهادی تصدی سمت شهرداری این شهر را بررسی نموده و پس از بحث و تبادل نظر در سیصد و چهارمین جلسه فوق العاده شورا کلید شهر بناب را به دستان نادر داودی شهردار جدید شهر بناب سپردند.

این گزارش حاکی است، در طول سه سال و اندی از که از عمر شورای چهارم شهر بناب می گذرد، این شهر تا پیش از این سه شهردار و چهار سرپرست شهرداری را تجربه کرده بود و با انتخاب نادر داودی چهارمین شهردار این دروه شورای اسلامی شهر بناب نیز معرفی شد.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و درجه شهرداری شهر بناب با ۴۱۷ نفر پرسنل ۸ است.

اخبار مرتبط

نظرات