رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : 5408
  • چاپ خبر : پیمانکار پروژه سبزه میدان انتخاب شده است

حبیب ملایی یگانه در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان خبر از بازگشایی پاکت ها و انتخاب پیمانکار داد و اظهار داشت: بعد از اقدامات کارشناسی در کمیسیون های مربوطه پیمانکار پروژه بزرگ سبزه میدان مشخص شد.

به گزارش  شورانیوز از زنجان ، حبیب ملایی یگانه در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان خبر از بازگشایی پاکت ها و انتخاب پیمانکار داد و اظهار داشت: بعد از اقدامات کارشناسی در کمیسیون های مربوطه پیمانکار پروژه بزرگ سبزه میدان مشخص شد.

وی با بیان اینکه برآورد نهایی اجرای پروژه در فاز نخست نیز مشخص شد، افزود: با اعمال ضرایب قیمت نهایی اجرای پروژه به ۲۹۰ میلیارد تومان رسید و فاز نخست پروژه توسط این پیمانکار توانمند عملیاتی می شود.

شهردار زنجان از بررسی توجیهات فنی و کارشناسی در جلسات خبر داد و گفت: در روزهای آتی لایحه مربوط به انتهاب پیمانکار تقدیم شورا می شود و بعد از تصویب عملیات اجرایی در دهه مبارک فجر انجام می شود.

ملایی یگانه به توانمندی شرکت چیمانکار اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت آباد راهان پارس از شرکت های گرید یک با توانمندی و رزومه قابل قبولی برخورد بوده و عملیات اجرایی آن را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه در فاز نخست ۳۰ ماه تعیین شده است، افزود: در این فاز که دو هکتار مساحت عرصه خواهد بود ۴۹۰ واحد پارکینگ تامین می شود.

شهردار زنحان ادامه داد: دو واحد سینما، ۱۰۹ واحد تجاری و پنج واحد هایپر مارکت در فاز نخست پیش بینی شده که ساخته خواهد شد.
ملایی یگانه از تامین اعتباری پروژه نیز سخن گفت و تاکید کرد: ۸۰ درصد اعتبارات به صورت غیرنقدی و ۲۰ درصد نقدی خواهد بود. همچنین در بخش تامین نقدی از تسهیلات بانکی و اوراق مشارکت استفاده خواهیم کرد.

وی به برخی مسائل در خصوص فروش زمین و از دست رفتن دارایی شهرداری اشاره کرد و گفت: در این پروژه تبدیل دارایی اتفاقا می افتد و این پروژه سوددهی لازم را برای شهر و شهردرای دارد.

ملایی یگانه به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۲۸ میلیارد تومان حجم پروژه های قابل افتتاح شهرداری است. همچنین سه پروژه سرمایه گذاری به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان نیز کنگ زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات