رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر : 5416
  • چاپ خبر : نصب۲۰ هزار پارکومتر در معابر شهر تهران

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: تاکنون ۱۰ هزار پارکومتر در سطح شهر تهران نصب شده است و ۲۰ هزار پارکومتر دیگر نیز در ۶ ماه آینده در معابر شهری نصب خواهد شد.

به گزارش شورانیوز از تهران ابوالفضل قناعتی ، درباره وضعیت پارکبان‌ها در شهر تهران اظهار داشت: پایان سال ۹۴ قرارداد پارکبان‌ها با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار پارکومتر در شهر تهران نصب شده است، گفت: ۲۰ هزار پارکومتر دیگر باید در معابر تهران نصب شود و باید تا پایان سال ۹۴ این اقدام صورت می‌گرفت که با توجه به کسری بودجه و دیگر مشکلات، این کار انجام نشده است.

قناعتی گفت: حضور پارکبان‌ها در حال حاضر نظمی به معابر داده است و با نصب ۲۰ هزار پارکومتر دیگر، باز به ۱۰ هزار پارکبان نیاز داریم و باید برای شغل آنها توسط مدیران فکری شود، چرا که نمی‌توان ۱۰ هزار نفر از مردم این شهر را بیکار کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، افزود: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز قول مساعد داده است که تا شش ماه آینده پارکومترها در سطح معابر تهران نصب شود.

وی درباره تعرفه‌های متفاوتی که پارکبان‌ها دریافت می‌کنند، گفت: هر محله تعرفه خاص خود را دارد، اگر پارکبانی اضافه‌تر دریافت می‌کند، شهروندان می‌توانند با ۱۸۸۸ تماس بگیرند و شکایات خود را اعلام کنند، ولی بعضی مواقع نیز خود افراد با پرداخت‌های اضافه‌تر باعث ایجاد توقع می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظرات