رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
  • کد خبر : 5637
  • چاپ خبر : تقویت جایگاه اقتصادی و تجاری منطقه مایان

شهردار تبریز گفت: با انتقال بخشی از واحدهای صنفی و صنعتی بخشهای مرکزی شهر همچون بازار مبل و خودرو به مایان در یک برنامه میان مدت شاهد تقویت جایگاه اقتصادی و تجاری این قسمت از شهر خواهیم بود

به گزارش شورانیوز از تبریز ؛ دکتر صادق نجفی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرداری منطقه ۶ تبریز، گفت: این منطقه با برنامه ریزی و پیشروی آگاهانه می تواند در کنار فرودگاه، راه آهن و دیگر پتانسیلهای اقتصادی و صنعتی به فرصتی شاخص برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی و ارتقا فرهنگی منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه شهر متاثر از تک تک شهروندان است، خاطرنشان کرد:ایجاد نشاط سالم و سازنده در فضای خانواده تاثیر مستقیمی در نشاط جامعه و اصول تربیتی کودکان و نوجوانان خواهد داشت.
دکتر نجفی با بیان اینکه باید بخواهیم و تلاش کنیم که در کار خویش با اراده و پشتکار پیش برویم، گفت: هر که با اراده در زندگی گام بردارد موفق خواهد بود در غیر اینصورت پیشرفتی نخواهد داشت.

وی افزود: توسعه روز افزون شهر را مدیون همدلی مردم و مدیران شهری و بخصوص کارگران حوزه خدمات شهرداری هستیم که بی منت زحمت می کشند، اگر امروز شهری سالم و تمیز داریم بخش مهمی در سایه کار صادقانه این عزیزان محقق می شود.
شهردار تبریز خطاب به پرسنل منطقه ۶  گفت: این منطقه از دیدگاه من  کم برخوردار نیست، اتفاقا بسیار برخوردار است به شرطی که تلاش کنید از پتانسیلهای منطقه به درستی استفاده کرده و سرمایه های درستی ایجاد کنید
وی با بیان اینکه منطقه مایان مزیت بزرگی برای این شهر است، افزود: ورودی مرند، مسیر ورودی اروپا به کشور است و باید از این فرصت ناب غافل نشویم.
دکتر صادق نجفی، گفت: اولین گام در این مسیر تکریم ارباب رجوع است که بصورت متقابل نیاز به همدیگر داشته و باید به یکدیگر احترام قائل باشیم.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شرط موفقیت و توسعه، برنامه ریزی کارشناسی و احساس تعلق خاطر به شهر و شهروندان است و گفت: امیدوارم با همدلی، همفکری و اراده آهنین شهردار منطقه را در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه محور حمایت کنید.

اخبار مرتبط

نظرات