رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
  • کد خبر : 5661
  • چاپ خبر : تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان با قوت پیگیری می شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که طرح های زیادی به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد گفت: در همین راستا تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان با قوت پیگیری می شود.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، احمد شریعتی در جمع راهنمایان گردشگری دنیا در هتل عباسی اظهار کرد: این اجلاس فرصت بسیار خوبی است تا ظرفیت های عظیم اصفهان را که شامل ۲ هزار جاذبه گردشگری است به تورگردان هان های جهان معرفی کنیم.
وی ادامه داد: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته در دوره جدید مدیریت شهری ، تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری اصفهان باقوت دنبال می شود که طرح های زیادی برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی باتوجه به توانمندی ها و پتانسیل های اصفهان خواهد داشت.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: هرچند در حال حاضر از نظر مسائل خشکسالی با مشکلاتی روبرو هستیم اما پرداختن به صنعت توریسم در حال حاضر یک مسئله جهانی است که نباید با توجه به امکانات خود از این شرایط عقب بمانیم.
به گفته وی اصفهان یک استان چهار فصل است که محل های ییلاقی و قشلاقی خوبی در گوشه گوشه آن به چشم می خورد.
شریعتی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در رویکرد جدید خود، توجه ویژه ای به احیاء بافت فرسوده به خرج داده و به منظور ارتقاء جایگاه میراث ملموس و ناملموس شهری تلاش های بسیاری انجام شده است که از جمله آن ها می توان به ساخت هتل های ۵ ستاره با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اصفهان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات