رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر : 5694
  • چاپ خبر : اجرای پروژه های عمرانی موجب تحول چشمگیر در تقویت زیر ساخت ها و چهره شهری تبریز شده است

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اجرای پروژه ای عمرانی تبریز در ۳ سال اخیر را برگرفته از منویات مقام معظم رهبری دانسته و افزود: در حال حاضر اجرای این پروژه ها موجب تحول چشمگیر در تقویت زیر ساخت ها و چهره شهری کلانشهر تبریز شده است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، محمد حسین اسحقی با اشاره به انطباق ظرفیت های فرهنگی ، تاریخی و ساختاری تبریز با شاخصه های برجسته جهانی در حوزه گردشگری افزود: مدیریت جهادی و تحول آفرین شهری و تقویت مناسبات و ارتباطات با مجامع بین المللی، تبریز را به شهر جهانی نزدیک کرده است.

وی اجرای پروژه های عظیمی همچون آماده سازی و ساختار بندی سیستم قطار شهری با هدف تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و پدافند غیر عامل در مواقع بحرانی را از مهمترین این پروژه برشمرد.

اسحقی اظهار داشت: افزایش سرانه شهر تبریز از ظرفیت های فرهنگی _ ورزشی، فضای سبز، بهداشتی _ درمانی، تجهیزان سخت افزاری و نرم افزاری خدمات ایمنی و آتش نشانی، تسهیل در سفر های درون شهری با تقاطع های غیر همسطح، ساماندهی کانال آب های سطحی با هدف جلوگیری از وقوع سیل و آبگرفتگی و احداث و تقویت کنار گذرهای تبریز با هدف اتصال کریدور های شمال جنوب و شرق وغرب از جمله پروژه های عمرانی از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ شهرداری تبریز است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با تاکید بر حمایت های تقنینی شورای اسلامی و اعتباری از طرف دولت، گفت: می توان با تحقق صد در صدی حمایتها در کنار مدیریت جهادی شاهد تبدیل تبریز به قطب جهانگردی در قاره آسیا و ترغیب سرمایه گذاران خارجی برای فعالیت چشمگیر در این شهر شد.

اخبار مرتبط

نظرات