رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
  • کد خبر : 5739
  • چاپ خبر : روز ۲۲بهمن نمایش ولایت‌مداری و اقتدار ملت ایران

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن،ولایت‌مداری و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش شورانیوز از کرج ، فاطمه اسکندری اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که هیچ یک از تحلیل‌گران سیاسی، قادر به تحلیل شرایط و اتفاقات داخلی ایران نبودند.

وی افزود: غربی‌ها همواره در شناخت روحیات مردم ما عاجز بوده و به همین دلیل است که سیاست‌های اشتباهی را دنبال می‌کنند و هر بار نیز توطئه‌ها و دشمنی‌های آنها خنثی‌ می‌شود.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: در دوران مبارزاتی ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و مرجعیت معظم شیعه، تحلیل‌گران غربی می‌گفتند این حرکت به پیروزی نخواهد رسید و زمانی که رژیم ستم‌شاهی سقوط کرد، تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به ملت ایران به کار بستند.

اسکندری گفت: ترور بزرگان انقلاب، تلاش در جهت تفرقه‌افکنی میان اقوام و فرهنگ‌های مختلف ایرانی، حمله نظامی و تحمیل جنگی هشت ساله و همچنین تحریم‌های اقتصادی گسترده، تنها گوشه‌ای از توطئه غربی‌ها به سردمداری سران کاخ سفید و رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی است.

وی بیان داشت: اما مردم ما در برابر تمام این توطئه‌ها با حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و تقویت روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی ایستادگی کرده و دسیسه‌های دشمنان را بی‌پاسخ نگذاشتند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه افزود: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب تاکید دارند که هر لحظه باید برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن آماده بود و اجازه نداد دشمن به هدف شوم خود دست ‌پیدا کند.

اسکندری ادامه داد: ما در یکی از حساس‌ترین دوران سیاسی منطقه و جهان قرار داریم و کشورهای زورگوی غربی تلاش بسیاری دارند تا اجازه ندهند ملت ایران، استقلال و عزت خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به انتخابات اخیر در آمریکا و پیروزی ترامپ گفت: همانطور که شاهد بودیم، رئیس جمهوری جدید آمریکا هنوز به کاخ سفید راه پیدا نکرده، سخنان گزافی در مورد ملت ایران به کار بسته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بنابراین به دلیل حساسیت شرایط فعلی، همه باید مسؤولانه به میدان آمده و به طور قطع راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال حساس‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

اسکندری تصریح کرد: علت این است که دشمنان می‌خواهند ثمره توطئه‌های خود را ببینند و ما باید با حضور گسترده در راهپیمایی، پاسخ قاطعی به توطئه‌های اخیر غربی‌ها و به ویژه ترامپ بدهیم.

اخبار مرتبط

نظرات