رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
  • کد خبر : 5911
  • چاپ خبر : مدیریت شهری اصفهان در میان کلانشهرهای کشور سرآمد است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تغیییر رویکرد جدید مدیریت شهری در سال های اخیر، گفت: بر اساس رویکرد جدید مدیریت شهری، وظیفه شهرداری تنها شهرسازی نبوده و در این راستا توجه بیشتری به نیازهای شهروندان داشته است.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، احمد شریعتی با حضور در غرفه شبکه اطلاع‌رسانی شهر در نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمان طاغوت در روستاهای کشور، تنها تا کلاس پنجم دبستان امکان تحصیل وجود داشت اما در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان اجرایی کشور در جای جای ایران، شرایط تحصیل تا مدارج عالی برای فرزندان این مرز و بوم فراهم شده است.
وی ادامه داد: پیش از انقلاب، معلمان و کادر آموزشی کمی وجود داشتند که از مردم بومی همان منطقه مشغول به تدریس باشند اما امروز با گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی، چهره روستاهای کشور در زمینه های علمی مایه افتخار است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه همه پیشرفت های علمی کشور مرهون انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از مسائل مرتبط با فقر علمی، فرهنگی و اقتصادی در گوشه گوشه شهرها و روستاهای کشور برطرف شده است.
به گفته وی مردم ایران همواره همگام با انقلاب اسلامی ایران هستند و با ایثارگری و جانبازی خود تا پای جان نهال نوپای نظام را آبیاری کردند تا امروز به درختی تنومند تبدیل شود.
شریعتی ولایت مداری را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های منطقه ای و جهانی دانست و گفت: اضطراب و نگرانی فراوان دشمنان این نظام نشانگر این است که کشور ما به خوبی توانسته در مدار پیشرفت قرار بگیرد.
وی افزود: در همین راستا ایستادگی بر سر آرمان های نظام و انقلاب اسلامی و اتکاء به نفس مردمی توانسته بسیاری از استعدادهای بالقوه افراد را شکوفا کرده و زمینه ارتقاء هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهانی فراهم کند.
نایب رئیس شورا در ادامه با اشاره به تغیییر رویکرد جدید مدیریت شهری در سال های اخیر، بیان کرد: بر اساس رویکرد جدید مدیریت شهری، وظیفه شهرداری تنها شهرسازی نبوده و در این راستا توجه بیشتری به نیازهای شهروندان داشته است.
وی در ادامه گفت: اگر شهر را به عنوان موجود زنده ای در نظر بگیریم که جسم و روح و نیازی های مختلف در ابعاد مختلف دارد باید برای رفع آنها هرچه بیشتر تلاش کرد.
شریعتی تاکید کرد: در همین راستا آیین نامه های دوره چهارم شورای اسلامی شهر و کمیسیون های آن ضمن توجه به مسائل عمرانی، برنامه های راهبردی در حوزه های اقتصادی به خصوص توسعه گردشگری شکل گرفت.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، با گذشت بیش از ۳ سال از فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر، شهرداری اصفهان در بسیاری از حوزه ها از جمله تفکیک زباله از مبدأ، ارائه خدمات نوین شهری، تولید مرغوب ترین کود از پسماند آلی شهری، نگهداری فضای سبز شهری و برنامه های متنوع فرهنگی، اجرای طرح منزلت شهروندی، توجه به اقتصاد شهروندی و توسعه مشارکت مردمی در بین کلانشهرهای کشور، به شهری سرآمد تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظرات