رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
  • کد خبر : 5912
  • چاپ خبر : از دستاوردهای برنامه اصفهان ۱۴۰۰تحقق سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی بخش خصوصی است

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه خواسته ها و نیازهای شهر با تکیه صرف به درآمدهای شهرداری برآورده نمی شود، تقویت توان بخش خصوصی و زمینه سازی برای فعالیت آنان را برای تحقق سایر اهداف خواستار شد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، علیرضا نصر اصفهانی  در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را ناشی از فهم و درک عمیق مسائل سیاسی و روز جامعه از سوی مردم دانست که باعث خلق حماسه ای دیگر شد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به این نوع مراسم نگاهی فراجناحی داشته باشند گفت: مسئولان باید در این مراسم به تمامی سلایق احترام بگذارند زیرا حضور در این مراسم نشات گرفته از یک خط مشی ملی است و ارتباطی با سلیقه ای خاص ندارد.
عضو شورای شهر اصفهان افزود: دشمنان منتظر همین اختلافات هستند تا به بهانه آن آتش دشمنی و کینه ورزی داخلی را شعله ور کنند، و در نتیجه مردم و مسئولان باید نسبت به این مراسم دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی  با بیان اینکه این مراسم نباید جولانگاه تبلیغات سیاسی و یا انتخاباتی احزاب و اشخاص شود گفت: همچنین نباید لب به تخریب دولتمردان باز کنیم  و البته این انتظار از مسئولان و متولیان امر بیشتر است و تخریب دولت به نفع هیچ کسی نیست.
تلاش برای جلب مشارکت های مردمی در آبادی شهر
وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به اینکه، فعالیت های بیشتر در شهر مستلزم جذب درآمدهای پایدار و بیشتری است، گفت: خواسته ها و نیازهای شهر با تکیه صرف به درآمد های شهرداری برآورده نمی شود از این رو باید در جهت جذب مشارکت‌های مردمی کوشا بود.
عضو شورای شهر اصفهان با تاکید بر فعالیت بخش خصوصی گفت: به دور از شعار و با آغوشی باز زمینه این همکاری فراهم شود.
وی با بیان اینکه اداره امور مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان تلاش های خوبی در این راستا داشته است توجه بیشتر به ساختار این مجموعه را برای افزایش توان در جهت فعالیت ها و بازخورد موثر خواستار شد.
نصر اصفهانی گفت: تقسیم بندی بیش از حد فعالیت ها یکی از مشکلاتی است که این اداره با آن روبروست، از این رو برای تحقق اهداف باید تجمیعی بین این بخش ها برقرار کرد.
ضرورت ایجاد زمینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در شهر
وی یکی دیگر از مشکلات اصفهان را خروج سرمایه های این شهر دانست و گفت: اگر شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم باشد قطعا به خروج سرمایه های خود از این شهر نمی اندیشند.
وی تصریح کرد: در این راستا باید سرمایه های داخلی شهر را جذب کرد تا شهر آبادتری داشته باشیم.
عضو شورای شهر اصفهان، تسریع در ساخت و اجرای پروژه ها را یکی دیگر از راه‌های جذب مشارکت های مردمی دانست.
وی افزود: همچنین قوانین و مقررات سرمایه گذاری باید مورد بازبینی قرار گیرد چرا که سرمایه گذاران را با مشکلاتی روبرو می کند.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین شهرداری باید مشوق های لازم برای سرمایه گذاری و عدم تخلفات در این راستا را به عنوان الگویی در این راه ارایه دهد.
نصر اصفهانی یکی از دستاوردهای برنامه اصفهان ۱۴۰۰ را تحقق سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی بخش خصوصی دانست و بر برنامه ریزی برای تحقق این مهم تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات