رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر : 6535
  • چاپ خبر : شهرداری شهر را گران اداره می‌کند

۶ ایستگاه از قطار شهری مشهد روز گذشته رسما به بهره‌برداری رسید و بر همین اساس شهرداری دو برنامه افتتاح و تقدیر را روز گذشته برگزار کرد، برنامه صبح در روز گذشته با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و مسئولان برگزار شد و برنامه عصر آن نیز که در میدان شهدا برگزار شد، علاوه بر پخش مستقیم از شبکه استانی، از شبکه سراسری تلویزیون نیز پخش شد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، محمدکمال سروی‌ها، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز سوم اسفندماه در شروع صد و شصتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در این خصوص گفت که «این برنامه‌ها توسط مردم و مدیریت مردمی برگزار شده‌اند» شاید بتوان گفت که پخت کیکی شبیه به قطار شهری و دیگر اتفاقات توسط خود مردم بوده، اما مساله اینجاست که آیا پخش سراسری از تلویزیون نیز با مدیریت مردمی بوده است؟
جواد ستاری، عضو شورای شهر مشهد در این خصوص گفت: با تقدیر و تشکر مشکلی ندارم و نسبت به زحماتی که انجام شده باید این تقدیرها انجام شود، اما به شرطی که در این کار زیاده‌روی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: می‌بینیم که روز گذشته صبح یک برنامه و شب هم برنامه‌ای دیگر برای افتتاح ۶ایستگاه از قطار شهری برگزار شده است؛ آیا نمی‌شد که هر دو این برنامه‌ها فقط یک بار انجام شود؟

ستاری خاطرنشان کرد: بالفرض که نمی‌خواهیم اصطلاح «مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید» را عملی کنیم، اما بازهم باید در این برنامه‌های تشریفاتی صرفه‌جویی کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه« بارها گفته‌ایم که بَرج ما در شهرداری بیشتر از خرج ما است»، اضافه کرد: شهرداری شهر را گران اداره می‌کند؛ باید اجازه دهیم کمی خود مردم ما را قضاوت کنند و مرتبا نباید رسانه‌ها را در خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: اصل این کار پسندیده نیست؛ مگر در کشورهای پیشرفته از این هزینه‌ها دارند؟ وظیفه ما این بوده که وقتی بودجه‌ای در اختیارمان قرار گرفت آن را به بار بنشانیم، حالا تاخیراتی که داشتیم به کنار و بعد هم قرار نیست به دلیل وظایفی که انجام داده‌ایم مرتبا از خودمان تقدیر کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات