رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر : 6811
  • چاپ خبر : لزوم فراهم شدن بسترهای مناسب در جهت سرمایه گذاری

عضو شورای شهر شیراز خواستار فراهم شدن بسترهای مناسب در جهت سرمایه گذاری و رشد استان فارس شد.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، رضا هاجری  در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: در کنار صدها بستر سازی در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و تفریحی در حوزه فرهنگی پروژه های ساخت اولین فرهنگسرای تعزیه ایران، سریال حضرت احمدبن موسی (ع)، شیراز قدیم، باغ موزه دفاع مقدس ، تالار بین الحرمین ، بوستان های بزرگ دراک و بام شیراز و … همچون نشانه های بزرگ همتی ، تلاشهای جهادی و اقدام و عمل شورا و شهرداری در عقول و قلوب مردم  ماندگار بماند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه اتصال فارس به دریا مصوبه دولت دهم و یازدهم و شورای عالی امنیت ملی دو دولت را دارد، همچنان معطل مانده  و اخیراً نماینده یکی از شهرستان های فارس به بهانه ریزش آرای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پیگیری اتصال فارس به دریا را با حاشیه سازی همراه کرده است.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: نمایندگان باید بدنبال مطالبات و توقعات فارسیان، منافع و مصلحت استان باشند نه بازی های سیاسی و سیاست زدگی.

هاجری تاکید کرد: از استاندار درخواست دارم این موضوع را پیگیری جدی کند، اگر مسیر اتصال نیاز به اصلاح دارد، سریعاً پیگیری  تا آرزوی فارسیان در عمل تحقق یابد نه با شعارهای فانتزی فاقد اقدام و عمل.

وی افزود: با توجه به ضرورت حمل و نقل سریع و بی مانع در کلانشهر ها، رودخانه خشک شیراز بهترین فرصت و بستر راه اندازی مونوریل بر روی آن می باشد که لازم است در کنار تکمیل خطوط قطار شهری مطالعات لازم روی مونوریل بر روی رودخانه خشک با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی انجام شود تا در تدوین برنامه دوم پنج ساله شورا و شهرداری شیراز ، تبدیل به بسته سرمایه گذاری شده به علاقه مندان ارائه گردد.

عضو شورای شهر شیراز افزود: بدنبال برگزاری جشنواره بهار نارنج شیراز در اردیبهشت ماه ۹۶ در باغ دلگشاء و نارنجستان قوام ، لازم است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در رابطه با کاشت، داشت، برداشت و توزیع و ترویج نهال درخت نارنج سرمایه گذاری کند و خیابان های اصلی شهر با کاشت درخت های نارنج دیده ها و شامه ها را نوازش داده بر زیبایی بصری شهر بی افزاید.

هاجری تصریح کرد: علی رغم مشکلات عدیده شهروندان ، متأسفانه تبلیغات زودرس انتخاباتی و یار گیری های سیاسی و بهره برداری از امکانات عمومی ، خدمات صادقانه و بی منت را به حاشیه برده، کاسبکاری سیاسی – مالی بخصوص در حوزه های فرهنگی ، ورزشی ، هنری و اقتصادی را به صحنه آورده و سهم خواهی مفرط بر چهره پاک مردم سالاری دینی پنجه انداخته است، بقول ولی امر مسلمین، بهترین تبلیغ، اقدام و عمل و کارهای خالصانه است نه شعار های ویترینی و آکواریومی و بزک کردن مواضع و کلمات.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: رأی مردم حق الناس است همچنانکه فرصت و وقت داده شده مردم برای خدمت حق الناس است، آنکه از حق الناس عبور می کند نمی توان در رعایت حق ا… به او اعتماد و اطمینان کرد.

اخبار مرتبط

نظرات