رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
  • کد خبر : 7373
  • چاپ خبر : اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری

شهردارتبریز از اقدام شهرداری در اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری تبریز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، دکترصادق نجفی در توضیح این خبر  گفت: با توجه به این که بخش عمده خودروهای حمل بار در سطح شهر، فرسوده هستند و علاوه بر ایجاد آلودگی هوا، موجب اغتشاش بصری و آلودگی صوتی نیز می شوند، نیاز به نوسازی این ناوگان به عنوان یکی از ضرورت های این حوزه مطرح است.

وی افزود: بر این اساس، دولت محترم طی مصوبه ای از شهرداری های کلان شهرها برای نوسازی ناوگان حمل بار درون شهری دعوت کرده تا با مشارکت در این طرح، گامی در جهت کاهش آلودگی های کلان شهرها برداشته شود.
شهردارتبریز، با اشاره به اینکه از نظر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تردد خودروهای باری بالای ۱۵سال، شامل جریمه می شود، تصریح کرد: این اقدام دولت و شهرداری ها می تواند در بهینه سازی خودروهای حمل بار و جلوگیری از خسارات نقدی نیز، مفیدواقع گردد.
دکتر نجفی، در ادامه، با بیان جزییات این طرح اظهار داشت: در این طرح، تسهیلات ۲۰۰میلیون ریالی بدون ضامن، با بازپرداخت ۳۶ماهه و سود ۱۶درصد به دارندگان خودروها ارائه می شود که برای ثبت نام نیز، اولویت با دارندگان پروانه فعالیت ازشهرداری تبریز است.
وی در پایان از تمامی رانندگان خودروهای باری درخواست کرد با بهره گیری از این فرصت و با بهینه سازی خودروی خود، در زمینه کاهش آلودگی هوای تبریز مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات