رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
  • کد خبر : 7382
  • چاپ خبر : رویه ما از همان ابتدا دفاع از کیان شورا بوده است/ همه چیز تقصیر رئیس شوراست

رئیس شورای شهر تهران گفت: رویه ما از همان ابتدا دفاع از کیان شورا بوده است اما این کمال بی انصافی و ناجوانمردی است که می گویند هر اتفاقی در شورا می‌افتد، تقصیر رئیس شوراست.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مهدی چمران در سیصد و سی و هفتمین جلسه شورا و پیرامون حواشی به وجود آمده برای یکی از اعضای شورا گفت: یک روزی من گفتم باید از هم دفاع کنیم و در غیر اینصورت ضربه می خوریم، آن روز این گفته به درستی منعکس نشد و خیلی ها هجمه ای بر علیه ما به راه انداختند اما کسی هم دفاع نکرد.

وی ادامه داد: رویه ما از ابتدا دفاع از کیان شورا بوده است و من هم از این عضو شورا و هم از کیان شورا دفاع می کنم اما این کمال ناجوانمردی و بی انصافی است که می گویند همه چیز تقصیر رئیس شوراست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما هر چقدر هم اختلاف سلیقه داشته باشیم باید از هم دفاع کنیم، اگر آن دوست عزیز به جای آنکه نامه سازمان بازرسی را به سایت خبری بدهد به شورا می داد به یقین این موضوع بهتر حل می شد و اینقدر هم به چشم بد به شورا نگاه نمی کردند. مردم همه به شورا می نگرند و لذا ماهم باید نگاهمان در جهت تقویت جایگاه و نهاد شورا باشد.

وی در ادامه سالروز وفات آیت الله کاشانی از عوامل اصلی ملی شدن صنعت نفت را گرامی داشت و گفت: ملی شدن صنعت نفت ضربه مهلکی بر پیکره استعمار پیر انگلیس بوده و بعد از آن شاهد بودیم که نهضت های مشابه نظیر ملی شدن کانال سوئز توسط جمال عبدالناصر به راه افتاد.

چمران در ادامه سالروز صدور فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید را نیز گرامی داشت و در پایان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا را تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظرات