رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
  • کد خبر : 7485
  • چاپ خبر : راکد بودن پروژه‌های عمرانی، مجموعه مدیریت شهری را زیر سؤال می‌برد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: راکد بودن پروژه‌های عمرانی، مجموعه مدیریت شهری را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش شورانیوز از قزوین  ، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پروژه حکم‌آباد اظهار داشت: زمان بسیاری از احداث این پروژه گذشته اما هنوز مشکلات ساخت آن برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در سطح شهر قزوین همانند پونک، ساختمان شهرداری و حکم‌آباد راکد است، افزود: این موضوع مدیریت شهری را زیر سؤال می‌برد که چرا از ابتدا ساخت چنین پروژه‌هایی با برنامه‌ریزی دقیقی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: تأخیر در ساخت پروژه‌ها به نفع شهرداری قزوین نیست و باید مشکلات چنین پروژه‌هایی به طور دقیق بررسی و مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

اشدری بیان کرد: پروژه‌هایی که شهرداری قزوین شروع به احداث کرده و سپس مدتی راکد شده است، مجموعه مدیریت شهری را متحمل هزینه‌هایی می‌کند که پرداخت آن‌ها بیت‌المال است و از نظر شرعی و عرفی اشکال دارد.

این عضو شورا اضافه کرد: باید مشکلات پروژه‌هایی که متوقف شده با راهکارهای مختلفی بررسی شود تا با رفع آن‌ها، روند احداث و تکمیل آغاز شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: ممکن است پیمانکار جدید وارد ساخت پروژه حکم‌آباد شود و سپس طی گذراندن مراحلی پشیمان شده و پس از رها کردن پروژه بلاتکلیف بماند.

اشدری یادآور شد: پروژه حکم‌آباد چند بار به پیمانکار واگذار شده اما به دلایل مشکلاتی رها شده و پروژه بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است، مطرح کرد: باید در واگذاری پروژه حکم‌آباد به پیمانکار ابعاد مختلف بررسی شده و ضمانت اجرایی از آن‌ها أخذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با تحقق این مهم می‌توان با اعتماد به نفس بیشتری پروژه‌های عمرانی را در شهر قزوین آغاز کرد و به اتمام رساند.

اخبار مرتبط

نظرات