رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 6 July
  • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : 7917
  • چاپ خبر : شاهد برخورد‌های دوگانه عوامل شهرداری با سدمعبرکنندگان هستیم

رئیس شورای شهر تبریز؛ از آنجایی که شاهد برخورد‌های دوگانه عوامل شهرداری با سدمعبرکنندگان هستیم، دست‌فروشان جمع‌آوری می‌شوند اما ‌آنانکه پیاده‌رو و حاشیه‌ی خیابان را اشغال کرده‌اند در امان می‌مانند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شهرام دبیری با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد با سد معبرکنندگان برخورد نماید، اظهار کرد: در پاره‌ای از اوقات عده‌ای مقابل قانون می‌ایستند و مقاومت می‌کنند، در چنین مواقعی مامورین شهرداری از نیروی انتظامی کمک می‌گیرند و به آن‌ها توصیه شده از هرگونه درگیری اجتناب ورزند.

وی درباره عدم برخورد با ساختمان‌ سازهایی که مصالح ساختمانی را در حاشیه خیابان‌ها رها کرده‌اند، ابراز داشت: بعضا برخوردهای دوگانه‌ای صورت می‌گیرد و شدت عمل مقابله با دست‌فروشان بیشتر از این ساختمان سازهاست؛ البته باید این را هم گفت که به کرّات و در مناطق مختلف با این تخلفات ساختمانی برخورد شده است.

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شورای شهر برخورد با تخلفات و افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان است، خاطرنشان ساخت: مقابله با سدمعبر نباید در دست‌فروشی خلاصه شود و متولیان امر با کسبه‌ای که پیاده‌رو را نیز اشغال کرده و به حقوق دیگران تجاوز نموده‌اند، برخورد کنند.

وی در پایان توضیح داد: شهرداری طبق مصوبات و قوانین با این معضل برخورد می‌کند اما از آنجایی که قانون در این مورد شفاف نیست و تا حدودی می‌شود طبق قانون برخورد کرد، باید نظارتمان بر این معضل افزایش پیدا کند؛ شورای شهر هم  اگر کاستی و مشکلاتی در این باره ببیند تذکرات لازم را خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات